מוניות לנתב"ג

מונית לשדה תעופה ניתן יהיה להזמין בכל שעה - מוניות לנתב"ג לשרותך בכל עת

השרות הייחודי שלנו, מוניות לשדה התעופה נתב"ג עקבי ואינו דומה לאף חברת נסיעות אחרת. המוניות ילוו אותך במהלך כל שעה ביום מרגע האיסוף משדה התעופה ועד ההגעה למחוז חפצך.

העסק נפתח במטרה לתת שרות איכותי לא רק לאנשי עסקים ותיירים, אלא גם לכלל האוכלוסייה. צי הרכב שלנו, מספק מוניות מסוג מרצדס, המזכירות רכבי פנאי יוקרתיים, המוניות בטיחותיות ומיועדות במיוחד להסעת נוסעים. הנוסעים ייהנו מבקרת אקלים נוחה.

בגלל שחברות מוניות שיודעות לפנק את נוסעיהן מכירות בעובדה כי הנוסע הישראלי אוהב לקבל תמורה, הן מחזיקות רק ברכבי מרצדס, במיוחד כאשר מדובר על מונית לשדה תעופה. הנסיעה של הרכב יציבה והעיצוב החיצוני והפנימי מוקפד.

ישנם רכבים הנראים ממש כמו רכבי VIP, כך שגם אדם מן המניין, יוכל ליהנות מפריבילגיה של נסיעה ברכב מפאר זה. אמנם נסיעות במוניות, אינן זולות, אך אם תחשבו לרגע, החישוב של הוצאת הדלק, החניה בתשלום, תוכלו להבין, כי נסיעה במונית יכולה להיות משתלמת, במיוחד אם תוסיפו את הנוחות המפנקת בנסיעה זו.

 

מונית לשדה תעופה

כאשר אתם מעוניינים לטוס לחו"ל, הדרך הנוחה והיעילה ביותר, הינה להזמין מוניות לנתב"ג יש להזמין מונית מראש, במיוחד כאשר העונה היא עונת תיירות וכולם מזמינים מוניות לשדה התעופה ברוב שעות היום ואף שעות הלילה.

הסעות אלה הן נוחות, משום שהן חוסכות את המאמץ של הרמת מזוודות כבדות והחלפת תחבורה ציבורית, הליכה עם המזוודות עד הטרמינל או תשלום על חניון כסף רב עד שתחזרו מחו"ל או אפילו לבקש טובה ממישהו שיואיל בטובו לקחת אתכם ברכבו לשדה התעופה ועוד.

 

אל תמתינו למונית באמצע העיר בגשם או חום – הזמינו מונית לנתב"ג

העיר היא צפופה ואם תחשבו לרגע שיתמזל מזלכם ותמצאו מונית, תוכלו למצוא כי התמונה אינה כה משמחת. ישנם ימים שבהם לא תמצאו מוניות או לא יהיה נעים לכם לעמוד באמצע העיר בחום הקופח בקיץ של צהרי היום, או בימי החורף בגשם שוטף.

כדאי כי תזמינו מונית עד לביתכם, אם בדרככם לשדה התעופה או לכל מקום אחר. בדרך זו, תהיו נינוחים, לא תזיעו או תעמדו בקור והמונית תיקח אתכם בבטחה למחוז חפצכם, מבלי שתצטרכו להזיע או להיות רטובים מתנאי מזג האוויר.

 

שימוש במוניות פרטיות – חלק משגרת חיינו

בעידן של היום, שימוש במוניות פרטיות כבר הפך לחלק שבשגרה, במיוחד לאנשים שגרים ועובדים בערים הסואנות בישראל.

הקושי במציאת מקומות חניה, המחיר של שעת חניה בעיר שהיא יקרה מאוד ועוד. נסיעות במוניות זה לא עסק זול, אבל בהשוואה להוצאות שהוזכרו קודם לכן תמצאו שהרבה יותר משתלם להשתמש במונית. גם הלחץ בכבישים, הנהיגה המעייפת בפקקים אינם מוסיפים למי שמעוניין להגיע לפגישה כאשר הוא נינוח ולא לחוץ.

ישנן תחנות מוניות או חברות שמחזיקות במוניות שהן בעלות שם טוב ומוניטין, כאלה שמחזיקות נהגים מיומנים כבר שנים ובעלי שירות אדיב ורכבים מפנקים לנסיעות בכל האזורים בארץ. בחברת מוניות אמיר מעניקים שירות אדיב ואמין ללקוחות פרטיים ועסקיים והשירות הוא לכל אזור בארץ, אם לאירועים, לשדה התעופה, נסיעות בעיר ומחוצה לה.

שירותי ההסעות שלנו מספקים מוניות ספיישל לנתב"ג וחזרה בתאום מראש. המוניות שלנו מסוג מרצדס והינם חדישים, מרווחים וממוזגים. ניתן להזמין מונית עם גגון או מונית סטיישן, ומונית הכוללת כסא תינוק.

 

מוניות לשדה תעופה נתב"ג בשרות VIP

שירות v.i.p מוניות לנתב"ג שלנו מציע הסעות מיוחדות לשדה התעופה בתיאום מראש לאנשי עסקים, אחמ"ים תיירים ועוד.

השרותים כוללים בין היתר המתנה מרגע נחיתת המטוס בשדה התעופה בנתב"ג ואיסוף מהמטוס משער מצדה או מטרמינל 3 עד לבית המלון יעדו של הלקוח והחזרתו במועד שנקבע לטיסה.

אנו מבטיחים שהות נעימה וקצרה עבור האורחים הן בכניסה והן ביציאה מהארץ. אנו פוגשים את האורח עם שלט זיהוי הנושא את שמו/חברה, באולם מקבלי הפנים בטרמינל 3 והסעה ליעד המבוקש.

 
השרות שלנו ניתן 24 שעות בכל יום ובתיאום מראש:
  • הסעות לנתב"ג הלוך וחזור.
  • הסעות הייטק לנתב"ג.
  • שירות אח"מים VIP בנתב"ג.
  • שירות vip בשלט מודפס ע"י נהג צמוד.
מוניות לנתב"ג

מקבלים כרטיסי אשראי

ראשי
מוניות לנתב"ג
5/5