מוניות בנתניה

מוניות בנתניה יעמדו לשירותכם 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

נסיעה בכבישי ישראל אינה פשוטה, בייחוד כשמדובר באזורים שיש בהם תנועה רבה (ערים כמו תל אביב או נתניה) ועומס של תעשייה. כאשר מעוניינים להתנייד באמצעות תחבורה ציבורית, כדאי לדעת שיש על מי לסמוך – חברת מוניות אחראית המעסיקה נהגים מנוסים וסבלניים תבטיח שהנסיעה שלכם תעבור בצורה חלקה ובטוחה.

מוניות אמיר נתב"ג היא חברה המעסיקה נהגים ותיקים ואחראיים, אשר ידאגו להביא אתכם אל היעד שלכם בדרך הקצרה והבטוחה ביותר. בהזמנת נסיעה דרך מוניות אמיר נתב"ג תוכלו להיות רגועים, ולדעת שיש מי שדואג לכם על הכביש. שירות המוניות שלנו, יסיעו אתכם בזמן לכל מקום שתחפצו להגיע אליו.

יש לנו נהגים רבים וזמינים ורכבים מפוארים ונוחים ואצלנו הלקוח עומד במרכז תשומת הלב. מוניות בנתניה ידועים כבר שנים בשירות האדיב לכל לקוח ומבצעים את כל סוגי ההסעות גם אל שדה התעופה וממנו. ניתן אף לנסוע למקומות רחוקים יותר, כאשר הרכב הוא מפואר ונוח, הנסיעה תהיה נעימה יותר. אנשים רבים חשים שקטים ורגועים יותר, כאשר נהגים מיומנים העובדים בחברתנו שנים, מסיעים אותם בבטחה לאזור שאליו הם אמורים להגיע.

 

מוניות בנתניה – שירות אדיב למגזר העסקי והפרטי

אנו מעניקים שירות הן למגזר הפרטי והן לעסקי. ישנם אף אנשי עסקים מחו"ל המגיעים באופן תדיר לארץ ואנו מצמידים עבורם נהג מונית שדובר אנגלית, כך שיוכל לשרת אותו כל תקופת שהייתו בארץ.

תוכלו למצוא אותנו גם באפליקציות מהטלפון החכם ולהזמין את השירות שלנו בכל מקום שאתם נמצאים. אנו עומדים בזמנים ואף יודעים להעריך במדויק את זמן ההגעה אליכם. ישנם אנשים שנוסעים לחו"ל ומזמינים אותנו גם בתאריך הנחיתה, כך שאנו מגיעים ומבררים את זמן הנחיתה המשוער עוד לפני הגעתם וכבר ממתינים להם ביציאתם משדה התעופה.

 

היתרונות הרבים בנסיעה עם מונית פרטית

נסיעה במונית פרטית, הינה אידיאלית, כאשר אתם צריכים להגיע למקום שאינו מוכר לכם ותוכלו תמיד לסמוך על הנהג שלנו שיכיר את האזור והכתובת..

למשל אם יש לכם פגישה חשובה ואינכם מעוניינים לאחר, כדאי תמיד להיעזר עם מונית פרטית שתיקח אתכם בזמן לפגישתכם החשובה. בסופי שבוע, חבר'ה צעירים, מזמינים מאתנו מוניות היות והם יוצאים ממסיבה או פאב ואינם יכולים לנהוג , לאחר ששתו משקאות חריפים.

חלק מתארגנים יחד ומשלמים את הנסיעה הלוך וחזור, מה שמקל עליהם בהוצאות.

 
בכל שעה ביממה יש לכם נסיעה מהנה ובטוחה

בכל שעה ביממה, הנהגים של מוניות אמיר יגיעו במונית פרטית ויסיעו אתכם לכל מקום ומכל מקום בארץ. הנהגים שלנו הם נהגים מיומנים וותיקים ועובדים כבר שנים רבות בחברתנו. הנסיעה תהיה נעימה ואתם אף תיהנו מיחס אישי ואדיב.

תוכלו כבר לוודא מראש בכל שעה, מה יהיה תעריף הנסיעה מהמקום בו אתם נמצאים ואל היעד הרצוי, כך שתוכלו לתכנן מראש את מחיר הנסיעה במונית הפרטית של חברתנו. תוכלו לבקש מונית גדולה יותר או לברר כבר בשיחת הטלפון אם יש באפשרותנו להשיג עבורכם מונית גדולה יותר, במידה ואתם יותר מ-4 איש.

 
בחירת חברה אמינה לנסיעות – מה כדאי לבדוק?
  • • האם המוניות השייכות לתחנה עומדות בכל תקני הבטיחות הנדרשים? נהגי מוניות מבלים זמן רב בנסיעה, ולכן הרכבים מתבלים במהירות רבה יותר. הנסיעות שוחקות את הרכב בכלל ואת הצמיגים בפרט, מה שעלול לפגוע בבטיחותו של הרכב. חברת מוניות אחראית תדאג להחלפה תדירה של רכבים, ולטיפולי תחזוקה קבועים שישמרו על בטיחותו של כלי הרכב.
  • • בטיחותכם חשובה יותר מכל, ולכן שימו לב שבמונית שהזמנתם יש חגורות בטיחות בכל המושבים (גם מאחור). במידת הצורך, הזמינו מראש כסא תינוק כדי לשמור על בטחון ילדכם גם בנסיעה.
  • • רוצים לדעת בוודאות שתגיעו ליעדכם בזמן הנקוב? כדאי לעבוד עם חברת מוניות מקומית – נהגים מקומיים מכירים את הדרכים טוב יותר מכל נהג אחר, ולכן יידעו כיצד להגיע בדרך המהירה והבטוחה ביותר.
  • • מחפשים מונית לנסיעה עם ציוד רב? בררו מראש מהן האפשרויות העומדות לרשותכן, והאם התחנה יכולה לשלוח אליכם מונית מתאימה שתוכל להכיל את כל מה שנדרש.
מוניות בנתניה

מקבלים כרטיסי אשראי

ראשי
מוניות בנתניה
4.9/5